.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت درمازندران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، و طرح 1448 (حفظ موضوعي قرآن کریم ) در 4مهرماه سال جاری خبر داد.

 شمال نیوز: حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی گفت : به منظور ترویج و احیای فرهنگ و معارف ناب قرآن کریم دراستان  آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت در رشته هاي مختلف حفظ، مفاهيم ، تدبر و طرح 1448 (حفظ موضوعي) این کتاب عظیم آسمانی با همکاری معاونت امور قرآن و عترت وزارت متبوع و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

دبیر شورای قرآن استان در راستای برگزاری این آزمونها اظهار داشت : اين آزمونها هم‌زمان بصورت سراسری  در سطح 9 شهرستان اين استان در حوزه های امتحانی شهرستان های(ساری ، بابل ، آمل ، چالوس، جویبار ، نکا ، ،گلوگاه ، تنكابن و محمودآباد) در پنج رشته و17 سرفصل آموزشی  با حضور ناظران و عوامل اجرائی برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مجموع شرکت کنندگان در این آزمونها حدود 1500 نفر می باشد ، افزود : حد نصاب قبولی در این آزمون اخذ امتیاز 60 از 100 می باشد و به نفراتی که موفق به کسب امتیاز لازم شوند ،گواهی نامه پایان دوره اعطا می شود و علاوه بر آن به نفرات برگزيده كمك هزينه سفر به عتبات عاليات ، مشهد مقدس و جوايز نفيس اهدا خواهد شد.
دکتر ابراهیمی با تأكيد بر اينكه ترويج قرآن کریم جامعه را در برابر هجمه‌های فكری، فرهنگی و کج انديشیها بيمه خواهد كرد، بیان داشت :گسترش فرهنگ قرآنی ، آموزش همه جانبه جوانان و نوجوانان، تشويق و ترغيب ، سنجش و ارزشيابی ميزان موفقيت قرآن‌آموزان در فراگيری و اجرای محتوای دوره‌های آموزشی قرآن از عمده اهداف برگزاری اين آزمونها می باشد.
وی در پایان یادآور شد : نتایج این آزمونها حداکثر 2 ماه پس از برگزاري آزمون از طریق پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع به نشانی www.qia.ir   اعلام خواهد شد./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.